vineri, 22 aprilie 2016

Lacul de Smarald - Racos

Acesta minunatie se afla in cariera Brazi din complexul de cariere de bazalt de la Racos. Excavatia in forma ovala sau chiar de inima are un diametru de aproximativ 400 m , in caldarea de bazalt dupa intreruperea exploatarii au inceput sa se adune ape ( de la ploi, ninsori ) formand lacul ce depaseste 10 m adancime , de o culoare minunata. Exista un drum care coboara pana la mal . Din pacate nu este inca cunoscut si chiar localnicii din sat cand i am intrebat cum se ajunge la lac , au dat din umeri si au spus ca nu cunosc. In zona se gasesc si coloanele de bazalt care din pacate nu am ajuns din cauza vremii ;) data viitoare .











Dupa un an in care am ramas cu gandul la acest loc , am revenit cu mare drag si dupa incercari de a gasi drumul care duce direct la lac , dupa intrebari in sat la care localnicii nu au stiut sa raspunda , indicatoarele fiind f prost pozitionate iar dupa un pic de mers te gasesti la o rascruce de 3 drumuri :-) binenteles ca le-am incercat pe toate ....dar intr-un final am gasit drumul bun.....ceea ce sa dezvaluit in fata mea ...a fost ...fara cuvinte si chiar a meritat efortul....un loc care sta f bine ascuns de privirile omului.
















Am revenit iar si iar :) 2017 ,12 martie 
imagini noi cu o parte a lacului înghețat














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Grădinile Romane

          Pensiunea Grădinile Romane este s ituata pe  pe malul Lacului Izvorul Muntelui, oferă o experiență de lux inspirată din stilul Imp...