duminică, 1 septembrie 2019

CHEILE GHIMBAVULUI - Argeș

                   
Cum se poate intra în toamnă altfel decât cu bucuria de a mai putea intra în apa rece de munte . Început de lună spectaculos , am căutat o ieșire mai ușoară , fără urcușuri 🙃 , ne-am ales cu o drumeție pe plac în munții Leaotă . Sunt multe trasee care duc spre aceste chei   ,noi am ales  cel mai ușor de a străbate cheile prin Valea Dâmboviței. Din Brașov am urmat drumul spre Bran-Rucăr-Dragoslavele de unde am făcut stânga în sat și am urmat câțiva km pe asfalt după care a început drumul forestier aproximativ 8 km dar drumul foarte bun , am trecut de baza militară , apoi de schitul care este în construcție până la indicatoare , apoi stânga se intră pe traseu , apoi nefiind marcaj decât triunghiul albastru încadrat în alb , singurul indice este apa 🌞 . A urmat o bălăceală pe cinste de 3 ore dus-întors .Total 11 km pe jos 👌
       
         





















































     


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Grădinile Romane

          Pensiunea Grădinile Romane este s ituata pe  pe malul Lacului Izvorul Muntelui, oferă o experiență de lux inspirată din stilul Imp...